maandag 1 april 2013

Ziende blind

Tess heeft Stacy haar kamer gekregen, deze is lekker groot en zo heeft Tess ruimte om op de WI te spelen,
ze danst heerlijk,zo heeft ze ook nog wat beweging!
Tess haar kamer was nu "over", haha echt niet! Ik heb mijn buro en kast boven in deze kamer gezet, nu heb ik een eigen plek. het is genieten! De kamer is nog roze en ineens vind ik roze niet meer erg, maar heerlijk ontspannen. Ik heb Tom gevraagd te helpen met tillen, stom verbaasd was zijn vraag,"wil je niet bij mij zitten", NEE, dat wil ik niet! Ik heb behoefte aan een rustige opgeruimde plek om te werken,naar muziek te luisteren en met mijn voeten op het buro en koffie binnen hand bereik na te denken!
Dat heb ik niet gezegd, het kantoor waar ik zat was Tom zijn plek, heel vaak heeft hij gemopperd dat het zijn plek was, en ja, daar waar ik ben zijn vaak ook kinderen en beesten. Ik wil rust,plezier en ontspanning,met kinderen en beesten! Hoe kun je nou samen leven en wonen en blind zijn voor de ander?
heet dat dan ziende blind?  Daar ga ik maar van uit, ik weet dat als Tom eraan gewend is hij tegen anderen zal zeggen dat hij behoefte had aan rust, zo is het!

De paasdagen verlopen fantastisch, Stacy is thuis en dat is genieten! De eerste ochtend had Tom even een aanval, dat kostte een deur maar toen die er eenmaal uit was en Tom op zijn kantoor zat hebben we heerlijk ontbeten. Daarna verliep alles soepeltjes en heb ik in ieder geval genoten.
Gisteravond hebben we met elkaar gegourmet, altijd leuk en lekker, zeker handig met autisten en adhd-ers,je kunt gewoon eens even opstaan en gek doen, ook de honden waren aanwezig, onze buurhond deed gezellig mee en met z,n drieën lagen ze onder de tafel, voor mij het ultieme genot!
S,avond gezellig voor de tv. Het was jammer dat mijn vader er niet was.Stacy heeft hem gebeld en gezegd dat we hem erg missen, vanavond komt hij dan toch!
Ook checkte hij nog even in op skype, hij is eenzaam, daarom moet hij juist komen! Ik heb speciaal slagroom gehaald (voor de irish koffie)

Vanochten een luie start, lekker ontbijt en kopje koffie buiten in de zon, nog even heb ik luid gezongen, ik wil een vent die voor mij zorgt!!! Vervolgens heb ik hard gelachen, heerlijk in de zon met twee honden en een kat aan mijn voeten, ik ga toch ouder worden dan ik steeds gewenst had!
Tess kijkt nu tv, Dylan gamed, Stacy zit bij mij en kijkt foto,s, zo mooi kan het leven zijn!
oh, en Tom zaagt hout, paas maandag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten