dinsdag 9 april 2013

Terug lezen

Soms lees ik even terug op mijn blog, gewoon omdat ik denk, wat schreef ik toen?
Nu las ik "Thuis", ik moest huilen, ik herken de situatie direct en hoe treffend, dit blog was van 2011,nu op dit moment in 2013, is het weer precies zo,n moment.
Alles herhaalt zich,ik ben mij daar zo bewust van, moeilijke momenten wisselen af met prachtige bijzondere momenten.
Ik vind dit een moeilijk moment, maar vandaag was een mooie dag.
Carpe Diem, pluk de dag! Vandaag heb ik dat gedaan, koffie bij mijn vriendin monde uit in gezellig winkelen,een lekker broodje,een blije zoon (kreeg ook een lekker broodje) een rustige middag in de zon, met loge Rocky,die van zijn baasje langer mocht blijven omdat ik nog een vrije dag heb en zo van hem geniet!

Foto: Gezellig   

Stacy kwam eten en ik heb vanavond koffie gedronken bij mijn vader.
Wat wel veranderd is, ik ben mij meer bewust van de "situaties", ik kies dus bewust voor de mooie momenten op de dag en de dingen waar ik blij van wordt.
Eigenlijk zijn dat ook maar eenvoudige dingen, een kop koffie in de zon, de honden en kat aan mijn voeten en rocky op mijn knie. Eigenlijk is het leven toch betrekkelijk eenvoudig, toch?

(mijn dochter heeft 5 keer gebeld, de telefoon niet gehoord, wel heb ik een lief berichtje gestuurd, dat ik van haar houd, dat ze morgen lekker vrij is en dat ik blij ben haar vrijdag weer te zien)
Eenvoudig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten