maandag 29 april 2013

Feest?

Morgen is mijn vader jarig,hij wordt 67 jaar, twee jaar geleden zouden we groot feest hebben, dat ging niet door door het overlijden van mijn moeder. Toch was er veel bezoek. Nu twee jaar later komt er nog een handje vol mensen, dat zijn dan ook de mensen die er toe doen. ik vind het triest, beloftes aan mijn moeder, we blijven Ruurd trouw, ach zo werkt het dus niet! Mijn vader doet het niet veel, dat zegt hij en is misschien ook wel waar. Ik zie altijd op tegen deze dag, mijn broer is er, dat is fijn maar soms ook lastig, mijn broer leeft voor zichzelf, hij komt en verteld mijn vader dat hij voor de auto races komt , ik hoor dat en het raakt mij, mijn vader zal geen woord tegen mijn broer zeggen maar ik heb wrok. Mijn vader zijn buurvrouw is vandaag overleden, dat raakt hem diep. Hij belt of we de BBQ bij ons kunnen doen, anders vind hij het zo sneu voor de buurman, en gelijk heeft hij.Ik weet niet zo goed raad met mijn gevoel, wat brengt de dag?
Spanning bij mij en dus zal ik blij zijn als de dag over is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten