woensdag 13 april 2011

AAAHHHH!!!!

Al een paar ochtenden word ik wakker met tollende ogen,eigenlijk weet ik niet zo goed welke kant ik op kijk.Wat ik wel weet is dat het niet de goede kant is!
Dat is knap lastig want terwijl ik eigenlijk alles dus zie tollen,tolt er meer.
Ineens heb ik een woedende puber,een verdrietige autist die er nu echt niets meer van snapt,en een spuit elf die zich er wel even mee wil bemoeien. Goed..........en wat doe je dan???
Ik heb de hulp van de huisarts maar in geschakeld,ik wacht nog wel even tot alles weer rustig is maar bij zoveel woede en verdriet kan ik wel wat hulp gebruiken.

Ondertussen gaat het toneelstuk dat leven heet weer gewoon door!

Maf eigenlijk,vandaag dacht ik nog,ik wil wel twee weken terug,ik wil het nog wel eens over doen.
Dan kan ik nog even bij mijn moeder zijn en met haar praten.Het goede gevoel over de laatste fase en het afscheid zijn gebleven.

Nu zijn er andere dingen om te regelen.Mijn vader heeft de caravan op gehaald,de kinderen (en ik) gaan deze poetsen,dan gaat hij naar de "nieuwe"camping.Daar hebben we allemaal zin in.Het is dichtbij, we kunnen er zo heen fietsen.Onze caravan staat er ook klaar voor,toch trekt het nog niet zo,want.....???
Ja,dat weet ik dus niet.Omdat mijn ouders er niet meer staan?

Ook moet er "iets"met de as.Nu zou ik wel een plekje willen om naar toe te gaan,maar gaat dat voorbij?
Of toch verstrooien,een deel bij "het kleine manneke",Dennis.Naar Kos? De rest verstrooien in zee?

Moeten we ook nog op vakantie? En zo ja,waar dan heen?

Mn vader is 30 april jarig,hij word 65,rustig heeft hij nagedacht,vieren? of toch maar niet?
Gelukkig gaat hij het wel vieren,tussen 14 en 18 uur,daarna ...wieberen!!!! Bestellen we nog even pizza,s!

Vroeger deden we zo,n spelletje,blinddoek voor,33 keer werd je in de rondte geslingerd,blinddoek af,duwtje in de rug en SUCCES!!!  Nou zo voelt het nu ook zo,n beetje.Je weet niet of je daad werkelijk gaat vinden wat je zoekt of op je rug neer ploft en dan denkt.......laat toch lekkerrr!

Morgen met Tess naar de huisarts en naar het MCL voor haar tanden,Dylan gaat naar Leyndensteyn,hij moet weer getest worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten