zondag 17 april 2011

Kibbeling en kikkervis

De band die ik met mijn moeder had,deel ik nu met mijn vader.
Als ik iets ging doen en niet veel zin had om alleen te gaan dan vertelde ik
wat ik ging doen aan mijn moeder en vaak zei ze dan,"zal ik meegaan?"
Ik weet nu dat het bij mijn vader ook werkt! Nu zitten wij dan "toevallig",
in hetzelfde schuitje,maar dat geeft wel een band. ( zwemband)
Vrijdag ging ik naar de camping,niet dat ik wist wat ik daar nou zou moeten
maar een mens moet toch iets. Mijn vader zei direct,"ik ga wel even mee,boor ik even een
gaatje in het aanrecht". Hij had een nieuwe boor dus kon hij die meteen even proberen.
Oh,enne,we moeten toch ook zegeltjes sparen?     We sparen namelijk zegeltjes van de viswinkel,
bij een volle kaart krijg je een grote bak kibbeling met saus.Nou als dat geen reden is om 70 kilometer
heen en terug te rijden,wat is het dan nog wel??!!
Het was een prachtige dag,twee zegeltjes rijker en een verleng snoer op mijn aanrecht.
Zaterdag gingen we naar de camping,daar hebben we tenslotte een caravan voor.
Tom heeft het buitenwerk gedaan,ik heb er naar gekeken en ook nog wat boodschappen gehaald.
M,n verstand ligt weer even ergens anders en dus moet ik heel goed nadenken als ik iets wil doen,
gelukkig geeft dat niet en word ik er niet op aan gekeken.Tess en ik hebben gekeken of er al kikkervisjes waren en geloof het of niet,ze waren er! Tess is dol op kikkervisjes,ik weet niet precies waarom,ze zwemmen zo leuk en het word een kikker,ik ben ook gek op kikkervisjes!  Tess en ik zijn ook heel slim,.....
we hebben Dylan en Mike gestuurd om ze te vangen! HAHA,wat een leuke zonnige dag! Omdat mijn verstand een beetje kwijt is en ik eigenlijk ook niet zo crea ben kwam Griet om mijn caravan een beetje gezellig te maken en dat is ie dus nu.Thuis gekomen had Inge veel te veel eten gekocht en toen was er dus ook nog eten,die slimme Tess heeft Pake even gebeld die vervolgens op de scooter kwam meeeten.
Een goeie dag dus!
Ook op zondag gingen we naar de camping.Kijk,zie,we slapen er nog niet,het is s,nachts nog best koud.
Dat is een slap excuus,eigenlijk zien we het nog helemaal niet zo zitten     die camping,    mijn ouders zijn er namelijk niet en dat voelt nog een beetje raar,onwennig ofzo.
Inge ging mee en weer was het een mooie zonnige dag! We aten pizza,dat scheelt!!




1 opmerking:

  1. Lieve San,

    Top, je bent een grote kanjer! Fijn dat je met je vader dit pad kunt bewandelen.. Je komt er wel hoor! (is het niet linksom, dan wel rechtsom!)

    Dikke kus Griet

    BeantwoordenVerwijderen