zondag 3 april 2011

de laatste dag.


Vandaag een zware dag,ik was zo verdrietig,er was niets meer te doen,alles geregeld,alles klaar.Al vroeg was ik op weg naar mijn moedertje,tijd om te huilen,te rouwen,ik zat daar in mijn jogging broek,wilde haren en op crocks.Een uur en twee koppen koffie later ben ik weer naar huis gegaan.Ik wilde mijn afscheid stukje nog schrijven,ik heb het in een keer geschreven,het was goed.Er zijn zoveel dingen die ik zou willen zeggen maar er zijn ook geen woorden voor wat ik zou willen zeggen.Vanavond ben ik nog eens gegaan,in alle stilte samen met Jo hebben we bij ma gezeten.Morgen DE dag de dag die ik eigenlijk wil overslaan maar die ik moet beleven,de dag dat ik mijn moeder moet delen met anderen en daarna zullen we voorgoed afscheid nemen van haar aardse leven.

1 opmerking:

  1. Goedemorgen,

    Sterkte vandaag dappere San, je bent een kanjer!!

    Liefs Griet

    BeantwoordenVerwijderen