zaterdag 23 april 2011

Kos

IK HEB GEBOEKT! Op mijn pad kwam een reis naar Griekenland,KOS,toeval?
Ik weet het niet! Na lang nadenken moest er een beslissing gemaakt worden,de aan bieding zou niet
veel langer zijn.In de weken na de crematie van mijn moeder heb ik steeds bedacht dat ik haar as
(een deel ervan) zou willen uitstrooien op KOS,mijn moeder haar favoriete Griekse eiland,het andere
deel zullen we uitstrooien naar de wens van mijn moeder,bij de gedenk steen van Dennis hun zoontje.
Ik heb dus geboekt,maar nu ben ik niet blij,dat hoeft natuurlijk ook helemaal niet maar alles voelt heel "vreemd'.We gaan als gezin,ik wil graag dat de kinderen ook dit stukje kunnen afsluiten.Mijn vader gaat niet mee,hij wil liever niet maar vind het wel bijzonder.Probleempje is nog dat de kinderen naar school zouden moeten,ik hoop dat ook dat goed komt en dat het op school geen probleem zal zijn.
In de brief aan mijn moeder heb ik gezegt,"als ik nog eens naar Griekenland ga dan neem ik je mee".Dat gaat nu dus gebeuren,zo snel al.Ik weet niet of ik er goed aan doe,ik ben in ieder geval heel verdrietig.Ik weet nog niet waarom,maar ik ga ervan uit dat ik daar nog antwoord op zal krijgen.

1 opmerking:

  1. Lieve San,

    Wauw wat dapper!! Natuurlijk ben je verdrietig, het wordt weer een confrontatie met de werkelijkheid en je moet weer een stuk loslaten.. Maar ik denk ook dat je daar zeker antwoord op krijgt als je daar bent. Prachtig om het met het hele gezin te doen en voor jou ook "veilig". Wanneer gaan jullie? Ik vind het een heel erg mooi gebaar en neem iets moois van de plaats mee, waar je haar uitstrooit.
    Dikke kus Griet

    BeantwoordenVerwijderen