zaterdag 2 april 2011

Stop de tijd!

Ik ben er klaar mee! Het is genoeg geweest.Kan iemand mij nu vertellen dat het een droom is,een toneelstuk,
een verhaal? IK WIL NIET MEER!! Ik doe niet meer mee! De hele week ging in sneltrein vaart,nu is alles klaar,behalve dat laatste moment,het moment wat er niet mag zijn,wat niet mag komen.Het moment wat nooit een herinnering mag worden.Stop de tijd!! Zondag mag het nog wel worden,een gewone zondag,niet DE zondag,de laatste zondag dat ik bij mijn moedertje kan zijn.Ik wil dat ze blijft,ik wil bij haar zitten,naar haar kijken en tegen haar praten.Ik wil haar houden,ze is MIJN moeder,Mijn MAMA. ik voel hoe wanhoop bezit van mij neemt,ik voel me verslagen.Ik kan mijn moeder toch niet missen!!??

1 opmerking:

  1. Ooh lieve San, ik wou dat ik kon zeggen dat het een sprookje was en dat alles goed zou aflopen.. Geniet nog van de laatste momenten bij haar en ik hoop dat het een "mooi " afscheid wordt. Sterkte lieve schat en pas goed op jezelf! Dikke kus Griet

    BeantwoordenVerwijderen