dinsdag 19 april 2011

Fietsen.

Vanochtend op de fiets met Dylan.We hebben besloten dat hij best regelmatig naar school zou kunnen fietsen,stoer voor hem en wel eens makkelijk voor mij.Dat is dan wel even tijd voor "loslaten",niet zo mijn sterkste punt maar het zou toch wezen! Halverwege vond ik hem toch wel heel erg zweten,zijn trappers gingen dan ook zes keer in de rondte tegen die van mij één! Nou moet ik zeggen dat je ook flink moet trappen als de versnelling in een berg versnelling staat.Daar ben ik dan gauw klaar mee.Gooi die fiets maar in het weiland!!! Verschrikt keek Dylan mij aan.Gelukkig komt zijn opvoeding dan boven en keurig zet hij de fiets tegen het hek (ook nog op slot) Buurvrouw Inge komt voorrijden en brengt Dylan naar school terwijl ik naar huis fiets om op internet een geschikte fiets te zoeken.(woest,wild,des duivels!) Dat is gelukt en morgen zal ik samen met mijn stoere zoon in alle rust,tussen grazende koeien en zingende vogels naar school fietsen.
Vervolgens ben ik op de fiets naar mijn vader gegaan.Best relaxed dat fietsen,zou ik toch wat vaker moeten doen.Eerst even langs de winkel om paaseitjes te halen,in het dropjes bakje op tafel zit onderhand meer stof dan drop en ik heb eigenlijk ook liever chocolade.Eerst even de dingen die "moeten",dingen die mijn moeder zo deed en waarvan mijn vader geen weet heeft. Daarna drinken we koffie,een mooie avond,als echte buiten mensen zitten we....buiten.

Ondanks de "mist"waar ik nog steeds in zit gaan de dingen zo "gek"nog niet.

1 opmerking:

  1. Lieve San,

    Hahaha, nou ik had hem denk in de sloot gegooid.
    Morgen gaat het vast beter. Dus Dylan heeft er nog niet de brui aan gegeven, stoere bink hoor! Suc6 morgen!! Enne geniet vooral van het mooie weer!!

    Liefs Griet

    BeantwoordenVerwijderen