donderdag 31 maart 2011

De kist

Vanochtend ging Dylan weer naar school.Tess was blijven slapen bij Janny en André,Dylan wist nog niet of hij vanmiddag mee zou gaan naar oma.Ik heb hem verteld dat ik best snapte dat hij het allemaal nogal spannend vond maar dat hij dit maar eenmaal kon doen en dat weglopen misschien wel de makkelijkste oplossing was maar soms niet de beste.Na erover na gedacht te hebben zei hij bij school,"ik ga mee!"Wat ben ik blij voor hem dat hij deze dappere keuze heeft gemaakt. Vanmiddag zijn we met verf,kwasten,rollers,plakkers,drinken,koekjes en paaseitjes vertrokken naar oma,we hebben haar kist gepimpt! Het was een prachtig project en het resultaat mag er zijn! Voor met name Tess en Dylan was het erg spannend.Tess had oma dinsdag nog gezien en was zich lam geschrokken,DIT was haar oma niet!!! Voor Dylan was het zwaar omdat hij het nog steeds moeilijk vind te accepteren dat ZIJN oma er niet meer is.Ik heb het luikje op de kist gedaan zodat het niet te confronterend zou zijn.We hebben alles klaar gezet en toen Stacy begon met verven wilde Dylan ook wel.Tess heeft het even aan gekeken en wilde vervolgens wel iets op de kist schilderen en plaatjes plakken.Het was best een mooie middag,de kids waren tevreden over "hun"afscheids kado voor oma!

1 opmerking: