donderdag 24 maart 2011

Vandaag

Vandaag ga ik met Tom naar Batavia stad,wat moet ik aan op de crematie van mijn moeder?
Een spijkerbroek, want dat ben ik,moet ik daarnaast voldoen aan een 'dress code"?,gelukkig weet ik dat niet.
Toch wil ik voldoen aan de "norm",van mijn moeder,"San,je moet wel netjes!" Dan betekend dat ik shirts en broeken moet strijken.Vroeger (ik noem 10 maanden al vroeger) deed mijn moeder dat,ze paste op en streek de was,oh wat was dat fijn! Nu doet niemand dat meer. Ik wil wel een vest,maar die dingen hebben korte mouwen en dat wil ik niet,met lange mouwen is het net een badjas (dat zal ma niet goed vinden)
Ik heb mijn besluit genomen.......ik stel mij open aan de goede gidsen,leiden zij mij naar de juiste kleding dan koop ik het en zo niet dan beslis ik zelf en ga in een t shirt met lange mouw!!

2 opmerkingen: