zaterdag 12 maart 2011

Relaxed.

Vandaag werd ik niet wakker van een 'mamaaah",maar van het geluid van ontbijt bordjes,in stilte kon ik douchen en aan kleden,even het nieuws en mailtjes bekijken en dan ontbijt.Ik hoefde met niemand te praten,want ik had niemand mee genomen!Nu had ik dus ook geen ochtend humeur!Daarna heb ik gewinkelt,wel heb ik nog overwogen of dat "goed"zou zijn,maar ja,wat is "goed",ik heb geen boek met regels mee gekregen en dus maak ik zoals ik wel vaker doe mijn eigen regels.Ik heb een flinke tijd in de boekenwinkel door gebracht en natuurlijk even in de sportwinkel.Ik heb een broodje gegeten,in een restaurant en nee hoor ik voelde mij niet eenzaam ofzo,ik heb de andere mensen gewoon brutaal aan gekeken,HAHA,wie doet mij wat!! Ook heb ik lekker aan het strand gezeten,heerlijk rustig.Al hoewel ik tijd heb om te denken weet ik nog niet wat deze rust met mij doet,is dit de rust die ik zoek? Of moet je je dan totaal afzonderen?Is dit de rust die ik nu aan kan? Wie het weet mag het zeggen!! Tot dan ga ik maar gewoon met de flow,het is oke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten