zondag 13 maart 2011

Rimpels

Na een goede nachtrust en een heerlijke douche heb ik van heel dichtbij naar mezelf in de spiegel gekeken,RIMPELS!! Nou wist ik heus wel dat ik een flinke rimpel tussen mijn wenkbrauwen heb,maar ja,ik ben tenslotte een denker.Nu heb ik ook redelijk rimpels bij mijn ogen en mond,....lach rimpels,maar kijkend in de spiegel zie ik ook rimpels onder mijn ogen,boven mijn lip en zowaar in mijn wangen.Ja...wat kan ik daar nu van maken? Kan ik daar nog iets aan doen? Gelukkig heb ik in mijn toilet tas een tubetje met collageen.Ik weet niet wat collageen is maar volgens mij is het een vulmiddel.Dat kan geen kwaad dus dapper begin ik met "vullen".Het smeert wel lekker.Toch gaat er in eens een lampje branden,ik kijk op het tubetje en tot mijn verbazing staat er clearasil!! Dat is wel van het ene in het andere uiterste!!
Snel heb ik maar mijn gezicht gewassen en er creme op gesmeerd.Gelukkig heb ik dit weekend gelezen dat rimpels HOT zijn!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten