woensdag 30 maart 2011

Weer een dag

Ondanks het miserabele begin van de dag is toch alles redelijk verlopen.
Tess en Dylan gingen naar school.spannend,maar vooruit schuiven is ook niet de oplossing.
Buurvrouw Anja kwam met haar lieve kleine meisjes koffie drinken,heerlijk hoe twee van die
prachtige mensjes,de liefde door je heen laten spoelen! Ook vertelde Anja dat ze voor ons ging koken,
daar zou ik nooit om gevraagd hebben maar het was geweldig,pannetje ophalen ennn...schuiven maar!
Heerlijk!! Met Stacy samen naar oma,de kamer waar ze ligt is prachtig maar wel iet wat een "dooie"boel.
We hebben kaarsjes aan gestoken,bloemen neer gezet,foto,s op de kist gedaan,dat voelde GOED!
De drukker belde en nadat we Dylan hadden op gehaald zijn we daar heen gegaan. Het kaartje zag er prachtig uit.Snel naar huis want Tess kwam ook thuis.Mijn vader kwam en al snel daarna meneer Jan,hij zal de uitvaart leiden.Een zwaar gesprek,het levens verhaal van mijn moeder,mooi want ik hoorde allemaal dingen uit mijn jeugd die ik niet zo goed meer wist,maar ook triest,al de dingen die nooit terug zullen komen.
Daarna nog envelopjes schrijven,vol verbazing,voor en achternaam van een man die ook een vrouw heeft,foutje? Even checken bij mijn vader,klopt!! Ma vond de vrouw niet leuk! Ik heb maar keurig aan haar wens voldaan,gek eerlijk mens! De kaarten zijn in de bus,weer een stapje verder.
Nu ga ik slapen,morgen een nieuwe dag.We gaan oma haar kist schilderen het word vast een mooi project!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten