woensdag 5 oktober 2011

Goeie deal!

Mijn vader loopt al vanaf het overlijden van mijn moeder met lang haar,ondertussen,6 maand later dus,lijkt hij wel een hippie!! Wie ben ik?? Natuurlijk vind ik wel dat hij naar de kapper moet maar of hij luistert?
NIET DUS!!! Tot mijn zoon,ook geen fan van de kapper óók naar de kapper moest.Toen viel bij mij het kwartje.Tegen mijn zoon zei ik dat ik het fijn zou vinden als hij met zn pake naar de kapper zou gaan in de hoop dat pake zn haar ook zou laten knippen.Aan mn vader vroeg ik of hij met zn kleinzoon naar de kapper wilde omdat hij altijd zo zeurt als hij erheen moet.En.....wat was het resultaat??????
Twee keurig geknipte heren!!!!!    Dus....,hoe krijg je twee mannen naar de kapper???? Zo dus!!!

1 opmerking:

  1. Hahhaa!! Mannen!!! Maar wel 2 vliegen in 1 klap. Goed geregeld San!! Kus Griet

    BeantwoordenVerwijderen