dinsdag 11 oktober 2011

Moedeloos

6,weken,ging het goed! kabbelde alles voort en leken we wel bijna een gewoon gezin.
Wat er dan gebeurt? Ik weet het niet.Tess ging op kamp,weg ritme,Dylan werd ziek,weg ritme,
ik werd moedeloos,weg ritme,en nu hebben we geen ritme meer,Tess komt morgen weer thuis,Dylan is nog steeds ziek,Stacy haar verkering is weer eens uit (goed dat is enigszins in het ritme maar niet leuk)
Gelukkig komt de vakantie eraan,misschien krijg ik dan weer wat ritme erin.In ieder geval kan iedereen dan uitslapen dat geeft vast rust. Ik weet het even niet meer en zie het ook even niet meer zitten.
Morgen eerst naar school,dit is de eerste keer dat ik er niet naar uit zie,mn kereltje is nog steeds ziek,
GATVER!!!

2 opmerkingen:

  1. Ik gatver vandaag even mee....Heel veel sterkte...
    Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Lieverd!
    Gatver, gatver, gatver!!
    Ik hoop dat je snel weer een beetje een positoef ritme kan opppakken... Bleeehhh!! Kom dinsdag maar ff feestvieren, lachen etc!! Kalm aan en geniet van de vakantie. Ik hoop dat dylan snel weer opknapt.
    Kus Griet

    BeantwoordenVerwijderen