dinsdag 25 oktober 2011

School-ziek

Morgen mag ik weer naar school,ik beslis daar natuurlijk zelf over,ik vind het ook erg leuk,het uitje van de week! Haha,het brengt wat met zich mee,40++++!
Maar nu ben ik niet fit,geen stem meer,dat kan best handig zijn,als een ADHD er het heeft bijvoorbeeld,of zoon zonder diagnose,maar als moeder maakt het niet uit,er word constant gevraagd en verwachting vol gekeken,HALLO IK WIL ANTWOORD!!! Als moeder brabbel je dan een krakend geluid,dat word direct als het positieve antwoord gehoord,van mama mocht het!
Morgen had ik dus weer naar school gemogen,ik heb hard gewerkt in de vakantie en dus veel in te leveren,ook heb ik twee presentaties,natuurlijk,goed voorbereid.Nu kan ik dus geen fatsoenlijk woord uitbrengen,of het is dus niet te verstaan.
Ik blijf dus maar thuis,want behalve mijn stem,hoest ik ook nog steeds,en wel met zo,n frequentie dat niemand in mijn omgeving er blij van word.De één ergert zich omdat hij niemand kan verstaan de ander omdat ie bang is aan gestoken te worden,gelijk hebben ze ook nog!
Ik leg mij er maar bij neer,volgende week nieuwe kansen!

1 opmerking:

  1. Een goede beslissing denk ik...Al snap ik dat school ook erg leuk is...en een uitje voor je is

    BeantwoordenVerwijderen