zaterdag 1 oktober 2011

mn Manneke!

Dylan,lieve dappere kerel! Wat houd ik van je mooie lieve stoere vent,wat kun je razen maar wat heb je een klein hartje.
In de auto heb ik je verteld dat het zo niet heel veel langer goed kan gaan met zn vijven in één huis.Donderdag was je weer zo verdrietig,boos op je vader,zelf zei je "gebroken"te zijn.Lieverd dat kan een moeder niet aan zien,tegenslag hoort bij het leven,het laat je zien dat er twee zijden zijn,maar wreedheid hoort daar echt niet bij!
Ik voelde en zag je verdriet,wanhoop,lieverd,mama houd van je en papa ook,toch is dat niet genoeg,je hebt nog zoveel meer nodig dan houden van, om te kunnen groeien. Je bent een mooie diamand,een aanwinst voor de wereld,je moet nog gepolijst worden,met een mooie zachte doek,zachtjes en liefdevol,zodat je kunt groeien en zijn wie je bent.
Je wilt ons gezin zo graag bij elkaar houden,Dylan je moet nog leren dat houden van voor niet iedereen het zelfde is.
Houden van betekend niet dat iedereen doet wat je verlangt,houden van betekend zoveel meer als het komt vanuit je ziel,vanuit wie je bent.Kerel ik zou je zo graag bieden wat je wilt, maar uit liefde vanuit mijn ziel wil ik jou en je zussen bieden waar je recht op hebt,echte liefde en respect,omdat jullie dat verdienen en nodig hebben om te groeien.Ik weet niet of ik voor jullie de juiste keuzes kan maken maar ik zal het met al mijn vermogens proberen.Later als je een grote kerel bent,en bent wat ooit de intentie was dan hoop ik dat je terug kunt kijken en denkt,het was goed,ik kan er verder mee.
Ik moet nog heel hard en veel nadenken,ik hoop dat je weet en voelt dat ik je zal steunen,ik zal achter je lopen zodat je kunt groeien,ik zal naast je lopen zodat we het samen kunnen doen,ik zal voor je lopen om je te beschermen,ik zal je dragen als je moe bent.Uiteindelijk zullen we er komen.

1 opmerking:

  1. Wat heb je dat weer mooi beschreven.Het is pijnlijk om dit allemaal hier te lezen, maar het is de waarheid en je beschrijft goed wat je voelt en waarneemt. Respect. Ik spreek je vanmiddag/vanavond vast nog wel. Geniet nog maar even van je rust en van de warmte van de zon.Dikke kus van mij.

    BeantwoordenVerwijderen