donderdag 12 mei 2011

Blog op zijn kont!

Kon ik zomaar ineens niet op mijn blog komen!!!!! Een stukje schrijven,foto,tje erbij,knippen en plakken,zelfs een plaatje stelen dat lukt onderhand (soms met wat moeite en gevloek) wel,maar als ik
mijn blog niet meer kan openen en hij dus ergens in het heelal zweeft,ja,dan weet deze muts het niet meer!!!
Staat er een code,allemaal cijfertjes en letters daar moet ik dan iets mee maar wat ik er mee moet dat zetten
de computer freaks er natuurlijk niet bij. Gelukkig na een tig keer inloggen zie ik ineens mijn blogje verschijnen. PFFF,zou toch zonde zijn geweest als als mijn schrijverij ineens zomaar ergens tussen hier en daar is. Nu ik denk schrijf denk ik ineens,misschien wilde mijn moeder wel even lezen en heeft ze een andere frequentie! Hemels!

2 opmerkingen:

  1. Haha, computerstress, erg herkenbaar. Je moedertje mag je het de volgende keer wel even laten weten als ze even bij wil lezen hoe haar knappe docher zich er doorheen slaat! Maarja, die laat zich ook hoog boven ons de wet natuurlijk niet voorschrijven en doet het op haar manier. Ze is en blijft je moeder, je hoort naar haar te luisteren en niet andersom. Tut van Jo en oant moan.

    BeantwoordenVerwijderen