dinsdag 10 mei 2011

Laadjes en vakjes



Ergens in je hersenen zit het geheugen,soms moet je dat even aktiveren,"iets" ligt dan op het puntje van je tong.
Ik zeg dan wel eens,"ik kan het juiste vakje niet vinden",ineens weet je het dan weer,of niet daar heb ik de laatste tijd nogal last van!
Gister had ik een 'minne' dag,ik kon niet bedenken waardoor dit kwam.Ach,ik ben toch thuis en kan er dus gewoon aan toe geven,wel word ik dan moe van mijn eigen onrust.Ineens vannacht ging het laadje open!!!!   Een jaar geleden belde mijn moeder,San,als je moeder iets heeft dan heeft ze ook echt iets,het waren precies die woorden.Vandaag verbaas ik mij erover.
Ik ervaar dingen,onrust,verdriet,die ik niet kan plaatsen maar die wel iets teweeg brengen,vervolgens hebben deze gevoelens ook wel degelijk een reden.Ik kan mij indenken dat zoiets veel vaker gebeurt,data,s en dagen die in ons geheugen gegrift zijn maar die we niet bewust beleven,een gek idee! Ik weet nog precies op welke datum/dag Tess bijna verdronk,Dylan ziek werd,mijn broer zijn ongeluk kreeg,ook weet ik nog wat er gezegt en gedaan werd.
Een wonderelijk gebeuren daar onder je deksel!! Misschien kan ik hier iets mee,een plaatsje geven ofzo,
ik denk nog even verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten