donderdag 26 mei 2011

Kos

Woens Dag, 7,

Ik ben nog steeds de "vroege"vogel, Ik heb nu wel het voordeel daarvan ontdekt en dat is rustig en ongestoord kunnen lezen! Dylan word pas tegen half tien wakker. We besluiten om vandaag op de fiets naar
het asklipion te fietsen,dat is vijf kilometer en moet dus ook voor Tess te doen zijn. Het is heuvel op en al snel moet ik Tess dus duwen,een goede training voor mijn conditie en beenspieren,gelukkig is het "maar"vijf kilometer! Met het zweet gutsend waar het maar gaan kan kom ik dan ook boven aan. Tess kakelt er lustig op los over geiten die stinken als zwijnen,iets over het uitzicht,en ook Bassie en Adriaan komen voorbij,Tess heeft dan ook nog losjes een vest aan en ik zie geen drupje zweet (wie is er hier het slimst?!)
Gelukkig is er bij het Asklipion een hele aardige Griekse meneer die verse jus,D,orange verkoopt,
Tsja,dat deze vitaminen bommen dan 17!!! euro kosten! (4 dan hé)  Genoten hebben we!!
Terug ging dan logischer wijs heuvel af,nu moest ik Tess vooral af remmen,Tess had het nogal druk met bedenken welke rem voor voor en achter is,je kunt dan niet ook nog tegelijk kijken waar je stuur je heen leid!
Natuurlijk moesten we ook nog weer zwemmen,zonnen,winkelen,eten,drinken. (saai hé?)
S,avonds hebben we afscheid genomen van de Tarzan clan.

Donderdag,

Om kwart over zeven stond ik onder de douche,Stacy kwam om half acht,ook zij was al gedoucht.
Tess en Dylan hadden ook nog tijd genoeg,alles was verder al in gepakt,voor de laatste keer ontbeten
op kos,we konden deze dag niet op ons balkon eten,het regende een beetje.Om negen uur kwam de bus en begon onze reis naar huis.Alles is prima verlopen en om half zeven waren we weer thuis.
De was is gewassen de koffers op zolder,morgen gaan de kids weer naar school.
Ik heb deze week veel gezien en gedacht,dit verslag zal nog volgen!

1 opmerking: