zaterdag 7 mei 2011

Weer thuis


Best te doen,Tsjéchie in 4 dagen met trein,bus en vliegtuig,door de afwisseling lijkt de reis niet heel lang.
Het weer was iets minder dan hier,kouder,maar droog en dus prima.ik had een nieuwe jas gekocht
dus die kon ik mooi even testen       hij is goed bevonden!
Veel gewandeld,Praag heeft een prachtige geschiedenis,een mooie stad,schoon EN goedkoop!
De buurvrouwen,daar kan ik wel vaker mee op reis! lekker relaxed!

Ik weet dat zulke dagen mij goed doen,vooral nu was het belangrijk dat ik er "even uit" was,ik kan nog net
respect tonen voor Tom en volwassen met hem omgaan maar het komt van ver.
Ik weet dat hij zijn best doet,maar soms is je best doen niet goed genoeg,mijn vertrouwen in hem heeft toch een flinke deuk op gelopen.
Vandaag had hij zijn laatste wedstrijd met Penta,de finale,s,alle respect voor hem,ze hebben een geweldig seizoen gedraaid,hij is er goed in maar daar heb ik niets aan.
De kinderen hebben genoten en dat is leuk.

Vanavond was Dylan van slag,zijn moeder een paar dagen weg geweest,hij is o zo druk,hij heeft zo veel te vertellen,hij is ook boos,boos op mij,ik denk dat het voor hem voelt alsof ik hem in de steek laat,ik begrijp zijn gevoel maar dat veranderd niets aan het feit dat ik af en toe even voor mijzelf kies.Ik heb lekker even bij hem gelegen en hem geknuffeld,mijn bijzonder lieve dappere ventje,ik houd zoveel van hem.

Morgen,Moederdag,ik heb een klein bosje bloemen gekocht voor mijn moeder,ook voor mijn vader,wat missen we haar,Moederdag zal niet hetzelfde zijn.Eerst gaan we even bij mijn vader koffie drinken want dat deden we altijd,daarna gaan we naar''zijn"camping,hij is er nog niet zoveel geweest,wat moet hij er ook,zo alleen.
We gaan hem helpen,even opstarten,met elkaar,dat maakt het misschien makkelijker,Tess kan er lekker vissen,Stacy paardrijden,Dylan met zijn helikopter vliegen,met zijn allen komt het goed!

1 opmerking:

  1. Prachtige bloemen...
    Lieve San.. Fijn om te horen, dat je je vermaakt hebt in Praag. WE moeten snel even bijkletsen.
    Knuffel

    BeantwoordenVerwijderen