maandag 2 mei 2011

Tesske

Lieve Tesske wat ben je toch lief en bijzonder!!!
"Ik ben 5 dagen ouder dan Noach",zei je op weg naar de boerderij."ja",zei ik.
"We vieren onze verjaardag altijd tegelijk'. "Ja"   (Ze zijn al een paar jaar in de vakantie jarig)
"Ik vier mijn verjaardag op dinsdag" "ja,dan ben je ook jarig".
"Dan word ik meteen 15"!!  Echt wel!!!

Lieve Lieve Tess,wat ben je blij op de logeer boerderij en bij Janny en André.
Het is er zo heerlijk rustig.Wat kan ik nog veel van je leren,ik heb ook al zo veel
van je geleerd.
Blijf bij jezelf,zeg wat je doet en doe wat je zegt.
Je doet alles in je eigen ritme,op je eigen manier,op jou bijzonder mooie manier.
Soms word ik helemaal gek van je,jou tempo is zo anders dan de mijne,dat
maakt voor jou niets uit,je gaat gewoon in je eigen ritme verder!!
Je bent zo eerlijk,je zegt wat je vind,want zo is het toch? Soms doet dat pijn.
Jou pijn en mijn pijn zijn niet dezelfde,ik smelt als je dan zegt,"zullen we knuffelen"?
Dan knuffelen we,ik en mijn lange dunne puber,maar genoeg is genoeg,je moet niet overdrijven.
lieve Tess wat houd ik toch van je,het geeft even rust als je gaat logeren maar wat is het
heerlijk als je er weer bent!

1 opmerking:

  1. Wat kan het leven toch simpel zijn... Deden maar meer mensen dat. Lekker alles in je eigen tempo en op je eigen manier. Volgens mij kun jij er niet alleen wat van leren, maar heel veel met ons!!! Geniet van je knuffelende puber!! Tess is echt speciaal!!! Enne jij ook hoor. ( Ze moet het toch van iemand hebben!! It runs in the family Hahaha!! )

    Kus Griet

    BeantwoordenVerwijderen