dinsdag 3 mei 2011

Tsjechié!

Vandaag ga ik naar Tsjechie,samen met Inge en Aaf,zo langzaam aan lukt het om mijn koffertje en rugzak in te pakken,zoals altijd komt het goed.Mijn paspoort ligt klaar,wacht ik doe hem eerst even in mijn rugzak nu ik eraan denk.Ach verder maakt het ook niet uit,ook in Tsjechié verkopen ze tandenborstels.We gaan met de trein naar Rotterdam en vliegen dan,als we het vliegtuig op tijd halen en niet per ongeluk in de verkeerde trein stappen, naar Praag.Ik heb al instructies,ik mag niet even uit de trein om koffie te halen,ik mag ook niet kaartjes of tickets in beheer,ik heb namelijk al eens (of vaker) bewezen dat ik ze heel goed wegstop en ze pas na de reis terug vind,ook doe ik wel eens een kaartje in de verkeerde machine en wordt hij "opgegeten"
Lekker belangrijk!!! Nu kan ik dus rustig lezen,muziek luisteren.Oh,schiet me te binnen,even mijn lenzen en tandenborstel in pakken! Zo,nu ga ik eerst iets eten en mijn koffer sluiten.Tot vrijdag!!!

wijsheid van de dag,   Als het donker genoeg is kun je de sterren zien!

1 opmerking:

  1. Heel veel plezier San en vergeet vooral niet te genieten!! Laat je lekker verwennen!! Enne dat met die kaartjes enzo dat zal wel een boogschutterhandicap zijn!! Dat heeft niets met je mentale toestand te maken hoor, haha!!
    Have fun en ik spreek je snel weer!!

    Dikke kus Griet

    BeantwoordenVerwijderen