woensdag 18 mei 2011

Het is zover!!

Kos!! Nog een paar uurtjes en we zijn onderweg!
We worden op Schiphol bezorgt door een heel aardige  meneer die een hoge functie heeft op Schiphol,hij zal ons leiden door de koffer brigade,douane,langs het ontbijt buffet (wat we ons even zullen laten smaken) naar de gate,verwennerij,maar o,zo fijn! Alles is hier thuis rustig verlopen,ook het op het laatste moment inpakken heeft weer goed uitgepakt of eigenlijk ingepakt (tenminste dat merk ik morgen natuurlijk pas)
Mijn vader heeft hier gegeten,gezellig,ik merk dat hij het moeilijk vind,we zijn zo belangrijk voor hem!
Gelukkig kunnen we altijd bellen! Dylan vind het allemaal wel moeilijk,papa en pake blijven achter,redden zij het wel? Hij weet zijn onrust prachtig onder woorden te brengen,kijk,.......ik heb er wel zin in,maarrr.........
ik vind met xl airways vliegen niet zo prettig,ik ging liever met KLM!
De koffers staan klaar,de rugzak ook,mn moeder staat ook klaar,in de rugzak,wat kan ik er van zeggen.
We gaan er iets moois van maken!!!
Liefs aan jullie allemaal,lezers van mijn blog,in geen woorden kan ik beschrijven hoe belangrijk,lief en bijzonder  jullie zijn!!!

2 opmerkingen:

  1. Hey skeet!!

    Ik hoop dat jullie enorm genieten van dit prachtige en emotionele avontuur!!

    Dikke kus Griet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele dikke knuffels en tûtten voor jullie...
    we hopen dat het een super reis wordt, en dat je de rust vind die je zo nodig hebt!!!

    BeantwoordenVerwijderen