dinsdag 6 september 2011

Alles heeft een ritme.

Goed geslapen vannacht!! De ochtend was een beetje "vreemd",ik had de wekker om 7 uur gezet,Tom,Stacy en Dylan waren al eerder uit bed.Ik hoefde nu alleen mijn eigen "ding"te doen,
Tess is eigenlijk ons rustige kind maar het was nu wel heel rustig,ook Stacy en Dylan!!! Wat een vreemde gewaarwording!! Om eerlijk te zijn,het was genieten! Toch heb ik nog even naar Ut&thus gebeld,even horen hoe het daar was gegaan.Tess had prima geslapen,was keurig op gestaan en de taxi was op tijd,helemaal goed,dus. Toch ben ik nu wel wat onrustig,het is een vreemd idee dat Tess straks niet thuis zal komen,ik haar niet hoef te vermaken,en haar vanavond niet naar bed breng en kriebel,en een kus geef als ik zelf naar bed ga. Nu niet fijn maar het zal vast wennen en dan kan ik er van genieten.Ik ben nu thuis,alleen,in stilte,dat waar ik zo naar kan verlangen,alleen moet ik de weg naar het genieten nog even vinden. Morgen introductie,ik heb er zin in! Grappig om weer in de klas te zullen zitten.Straks ga ik mijn zoon van school halen,vanaf volgende week zal mijn vader dat doen,hij neemt deze taak over van mijn moeder,ik zal nog even tegen hem zeggen niet te vergeten het drop potje in de auto te vullen zoals Oma dat altijd deed.
Alles heeft een ritme!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten