zaterdag 24 september 2011

Wat een buro teweeg kan brengen.

Deze zomer was ik begonnen met het opruimen van ons kantoor,eigenlijk Tom zijn kantoor,ik werd er getolereerd,meestal zit ik hier niet lekker als we samen zitten (knisperend papier,tikkend voetje,steun,kreun)
nou doe ik dat ws ook wel maar ja dan heb IK er geen last van! Vrijdag hebben we bij Ikea dan een nieuw bureau gehaald,voor mij!!! Op de terug weg van Ikea was ik al helemaal blij,en dat voelt gek,ik was al heel lang niet meer blij geweest.Vanmorgen was ik nog blij,blij liep ik met de honden,heerlijk weertje,lekker rustig,ik zag mezelf al zitten achter mijn mooie bureau.Snel ging ik even "door het huis",douchen en met Tess naar de stad.Ze had haar I pad laten vallen en daar kon ie niet tegen,zoveel verdriet,daar kon ik niet tegen.
Nu is mijn Tess weer gelukkig en ik dus ook! Ik had mijn vader al gebeld of hij zou kunnen helpen met het monteren van het bureau,tegen de tijd dat hij hier was had ik het al gehad,niets gedaan gekregen,balen.
Kibbeling voor de meiden,een biertje en visje voor mijn vader,koffie voor mij (later lekkere bami van Inge)
en Dylan en vriend naar de snackkar,dat geeft rust.Maar blij was ik al niet meer.
Vanavond heeft Tom dan alles in elkaar gezet en nu zit ik aan mijn bureau,HEERLIJK!
Ik heb nu het mooiste plekje van het huis.Gewoon even subtiel wurmen.Ik denk dat ik nu weer blij ga worden.Daarnaast zou het nou ook heel mooi zijn als ik eindelijk eens wat school werk af zou krijgen!!!
Morgen maar opnieuw proberen!

2 opmerkingen:

  1. Ik kom morgen even je plekje bewonderen hoor! Fijn dat het vandaag toch nog goed is gekomen en dat je weer wat blijer bent.

    Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o wat ben ik laat he...Jij bent al vast in dromenland of zit je nog te genieten van je mooie bureau?

    BeantwoordenVerwijderen