zaterdag 10 september 2011

Opgaande lijn!

Een goede week! Afgelopen week heeft mijn 'depressie",de kop niet opgestoken,ik heb zelfs weer eens van dingen kunnen
genieten.Vrijdag ben ik nog bij de huisarts geweest,samen hebben we besloten om met de medicijnen te stoppen,het kon nu nog.Mocht ik aan komende week toch weer meer klachten krijgen dan begin ik er weer aan.Wel ga ik naar de psycholoog.
Nu zit ik op de camping,heerlijk!Stacy is vrijdag mee gekomen,we hebben lekker kibbeling gegeten en gewandeld met Lea.
Vanochtend waren we natuurlijk pas laat wakker,je hoort hier behalve het fluiten van de vogels bijna niets.Lekker ontbeten,ook heb ik me alvast wat verdiept in schoolse dingen,eerst maar eens proberen al de afkortingen te ontwarren.
Stacy ging met de trein weer naar huis,ze gaat vanavond chillen met vrienden.Tess is op de boerderij.Vanmiddag heb ik koffie gedronken bij Griet,weer bij de caravan heb ik één kant van de caravan gepoetst,ook dat moet gebeuren! Ik sta verbaasd van mijn eigen energie. Wat kan het leven toch ook fijn zijn!
Ondertussen weet ik het zeker,Tom is autist!!! (hij weet en wil dit zelf niet)Dat veranderd natuurlijk niets,toch geeft het mij wel duidelijkheid,ik zie het steeds beter,misschien kan ik hier iets mee,dat weet ik nog niet maar het geeft wel stof tot nadenken.Nog meer duidelijkheid??Niet alleen naar de kinderen maar ook naar hem? Dat ik nu weer ga werken en naar school ga geeft wel ritme en duidelijkheid.Gossie,zou het leven dan toch weer enigszins "gewoon" worden.Ach,ik geniet maar gewoon van NU! De opgaande lijn!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten