donderdag 15 september 2011

Duidelijk?

Ik weet dat ik makkelijk schrijf als dingen mij duidelijk zijn.
Vandaag zijn er dingen niet duidelijk,dan "moet"of eigenlijk ga ik veel nadenken.
Een paar dingen zijn duidelijk,ik vind mijn werk leuk,heel leuk,school vind ik ook leuk,heel leuk.
Dylan zijn juf vond ik deze week niet leuk,ze vertelde hem elke maandag en dinsdag verschillende
keren op een dag dat hij slordig schrijft,dat is ook waar,hij schrijft héél slordig,uit onderzoek is gebleken
dat hij daar niets aan kan doen,schrijven kost hem heel veel energie,deze energie heeft hij niet en trouwens
zijn energie besteed hij liever aan andere dingen,leuke dingen (ik geef hem ook nog gelijk!)
Het "gezeur"van juf irriteerde hem dan ook enorm,zo erg dat hij op deze dagen niet meer naar school wilde.
Mijn goede voornemen was en is,direct actie! Nee,ik wacht niet meer af,oplossen die zooi!
Dus na een goed gesprek met juf is het opgelost,soms moet je even de ogen openen.
Vandaag kwam ook een mevrouw van de MEE,ook dat was een goede actie en goed voornemen,je (ik dus)
kunt niet alles alleen! Zij heeft uit gezocht en geregeld dat Tess opnieuw onderzocht gaat worden bij accare,
stel dat mijn autist opeens geen autist meer is!!!  Vervolgens gaat zij de indicatie commissie proberen te overtuigen dat het echt beter voor ons allemaal is dat Tess twee dagen ut van hus (uit van huis) is.
Gelukkig zijn deze onderzoeken zinvol en gratis,dus echt niet.
Vandaag ging Dylan naar het huiswerk instituut waar hij het verleden jaar zo naar zijn zin had,en ook nog iets geleerd.Helaas,de "juf"die hij nu had kende hem en zijn verhaal niet en verknalde alles in één uur!!!
Maarrrrr,ik heb adequaat en direct gereageerd!
Dat is dus allemaal wel duidelijk.
Niet duidelijk,hoe moet het verder met mijn werk? Daar ga ik maandag dus achteraan,toch is dat wat mij erg raakt en waar ik ook niet blij,lees depri,van word.pilletje erbij???
En dan hebben we Tom.Voor mij heeft het wel een plekje en is het wel duidelijk.Ook gaat het best goed,maar,toch ook niet helemaal,ik weet niet zo goed hoe nu verder.
Morgen ga ik naar iemand die meer weet dan ik,misschien krijg ik wat opheldering.

1 opmerking:

  1. Je bent heel duidelijk! Alleen de oplossingen zijn er nog niet allemaal en niet iedereen snapt het en werkt mee.. Vergeet niet straks het knopje in te drukken en batterijen erin? Ik ben heel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen