maandag 19 september 2011

Wie het laatst lacht

Vandaag weer fijn gewerkt! Toch ook de baas even aan zijn jasje getrokken.
Ik had een brief gekregen waarin mijn herintegratie staat beschreven,ik begin
vier weken therapeutisch op de groep,daarna (hier komt ie!) zal er bekeken
worden of ik in mijn oude functie terug kan keren.
Ik ben niet argwanend of paranoïde,ik lees wel heel goed tussen de regels.
OF ??? Hoezo OF????
Stel dat ik toch nog enigszins  overspannenburnoutdeprihelemaal krankjorum ben,
dan is het maar de vraag OF ik wel weer in mijn oude functie terug kan komen.
Gelukkig heb ik mijn vriend soltalopram,hij strooit hier en daar wat wit poeder
door mijn hersencellen en ik ben HELEMAAL oké!
Natuurlijk heb ik wel even aan gegeven dat ik niet degene ben met storing.
Maak van je hart geen moordkuil.
Haha,als een ander het beter kan zou ik zeggen leef je uit!!!!
Voor die paar euro die ik dan minder  verdien wil ik wel lekker op mijn luie,dikke gat
in de zon zitten!
Ik zou zo zeggen,ontsla me maar als je durft!
Gossie,wat kan het leven heerlijk ontspannen zijn! Nu ga ik slapen en dromen van  dikke
billen (mijn dikke billen)op de rand van de zandbak,kopje koffie erbij en heerlijke dwergen die zandtaartjes bakken!!

1 opmerking:

  1. Als het mag kom ik bij je zitten dromen. Maar misschien in je vrije uren in de wirlpool bij ons in de tuin. Heerlijk genieten van de rust . Fijn dat je er zo ( probeerd) rustig mee om te gaan en niet uit je plaat gaat en aan die dwergen kunt denken die je weer laten lachen en genieten ! Het leven kan mooi zijn , maar dan moet iedereen even mee werken!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen