dinsdag 13 september 2011

Teleurstelling

Mijn eerste twee (halve) werkdagen zitten erop! Gossie,wat was het leuk! Maandag werkte ik met Julia,
ooit was ze mijn stagiaire nu heeft ze gelukkig een baan bij ons,er waren ook tien dwergen tussen de twee en drie jaar,en leuk dat ze zijn die tien dwergen,ze leven lekker hun eigen leven,ze puzzelen,kletsen in hun eigen taaltje,eten bergen druiven en aardbeien en af en toe appel en peer,ze gooien hele bekers drinken over de tafel,pakken een doek en maken de bende nog groter,ze moeten vreselijk lachen als er één begint met nep niezen,vervolgens zitten er tien nep niezers die vreselijk moeten lachen met en om elkaar.Ik hoef alleen maar van ze te genieten,en later de troep op te ruimen maar dat doe ik met liefde! Vervolgens zijn we met de bolderkar naar de speeltuin geweest,gelukkig lag er lekker veel blub,heerlijk.
Vandaag werkte ik met Ieke,ook een "oud"collega,ook waren er zes droppie,s.Ons thema is dieren,we zitten op de boerderij dus welke vraag ligt voor de hand? welke dieren wonen er op de boerderij? één van onze ventjes zei direct zijn eigen naam,dat klopt hij woont op een boerderij,ook zijn vriendje,een tractor en shovel werden snel benoemd.En wonen er ook dieren? Een hond? Nee! Een koe? Nee!Paard? Nee! Hij komt van een landbouw boerderij!!Met de kids in de bolderkar zijn we gaan kijken op de boerderij,ja,hoor,er waren koeien,schapen,geiten,paarden en een poes! Later in een boekje heeft deze twee jarige mij nog laten zien hoe een kar,shovel,pallet en combine eruit zien,ik heb weer veel geleerd!

Mijn baas,wie ik gevraagd had mij te begeleiden heeft mij te kennen gegeven hier vanaf te zien,ze doet alleen nog inhoudelijke dingen.Ik ben heel erg teleurgesteld,ik had mij er erg op verheugd met haar samen te werken in mijn leer project.Ze heeft heel veel kennis van zaken en ik heb veel respect voor haar.
Ik werk al tien jaar binnen haar bedrijf,ik heb mij ook altijd voor 100 en meer procent in gezet.
Eigenlijk voel ik mij tekort gedaan en niet gerespecteerd,wat kan ik zeggen,jammer is niet het juiste woord.
Ik ga maar gewoon mijn diploma halen,in the end it all pays of!

1 opmerking:

  1. Hey San!!
    Keep up the good work!
    Je gaat het toch wel halen, want jij bent een topper!
    Knuf Griet

    BeantwoordenVerwijderen