vrijdag 2 september 2011

Mn hutje!

Ik zit op de camping,eerst een paar dagen met Inge en Tess,zij gingen donderdag weer naar huis met de trein,ik ben nog even gebleven.Het is hier heerlijk,omdat er niets is hoeft, er is ook niets,dat geeft rust.
Gisteravond heb ik bij Griet gegeten,lekker!! En gezellig,natuurlijk met koffie,en een drankje.
Vandaag was een prachtige dag, lekker warm,Jimbo de hond van Griet was hier,een leuk beest,heerlijk rustig,samen hebben we gewandeld in het bos en tortelloni gegeten,voor twee stond er op het pak en dat is zo.

Morgen ga ik naar huis,dan wil ik mn kids wel weer lekker knuffelen.
Maandag moeten ze weer naar school.Vandaag pas hebben we gehoord dat Tess met hetzelfde taxi bedrijf en dezelfde chauffeur zal rijden.Op maandag gaan zij en Dylan naar Fit kids,we weten nu dat Dylan zijn revalidatie na zijn been breuk niet helemaal goed is verlopen,hij heeft te weinig spierspanning in zijn ene been waardoor zijn andere been overbelast raakt en hij dus "vreemd"gaat lopen.Tess is hyper mobiel,ze zitten op de goede plek!Tess gaat op maandag avond naar Ut&Thus,op woensdag komt ze weer thuis,dat zal voor haar en ons een hele verandering zijn.Om alles rond te krijgen moet ze wel opnieuw worden bekeken en getest,ik ben benieuwd.Stacy gaat stage lopen bij de bejaarden,absoluut niet haar doelgroep,maar wel een goede levens les.

Ik hoop dat dit jaar alles een beetje soepel verloopt.Woensdag en donderdag heb ik introductie dagen,wie weet word ik wel ontgroend!

1 opmerking:

  1. he he eindelijk kan ik ook een reactie schrijven. Ik vond het ook heerlijk in je hutje. Had graag nog een paar dagen willen blijven.
    Lieve Sandra hopelijk kan ik nog heel lang meegenieten door je blogs te lezen, je bijzondere gezin van dichtbij mee te mogen maken, en jij als vriendin te mogen hebben.Jij bent een schat, als moeder, vrouw en vriendin.Ik ben fan van je!!! En je mag me nog heel vaak aan het lachen en huilen maken. Dat maakt onze vriendschap zo uniek vindt ik.En ook dit jaar zal ik er voor je zijn en je steunen in alles wat dit jaar jullie zal brengen.

    liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen