dinsdag 20 september 2011

Kon niet missen!!

Kwart voor acht,telefoon,ik zie het al direct (nummer melder) de kinderopvang.
Ik durf het bijna niet te vragen, we zitten met ziekte,kun je de hele dag werken?
Hmm,antwoord ik.
Je staat niet alleen op de groep,hoor ik hoopvol.
Ja,dat is goed,ik kom.
Oh,gelukkig,dan is dat opgelost.
Waar sta ik? vraag ik nog snel.
Op de grote peuters.Oh,denk ik dat is handig,ik werk normaal op de kleine peuters.(al 3 halve dagen)
Goed,een beetje flexibiliteit kan geen kwaad.
Aan gekomen op het werk ga ik meteen naar de grote peuter groep.
Aah, roept mijn collega,blij. Je hebt de oudsten,het zijn er zeven en je zit op de groep hiernaast!
Dat is een leuke binnen komer!!!! Zeven peuters,op de groep hiernaast????
Wat nou samen op de groep??? En ook de stagiaire kreeg ik niet mee.
Gelukkig zijn deze peuters super lief,hulpvaardig en grappig.
EN, ik hoef me niet aan regels te houden want die ken ik niet!!!!
Eerst maar kleien dan opruimen,fruit eten,hoeveel koekjes mogen we ook alweer??
Twee? Tien? Honderd??? Ach,als de buikjes maar rond komen!!
We hebben getennist in de hal,niemand die er iets van zei,dus MAG HET!!!
Lekker broodje,was er een regel over beleg? Niet dat ik weet,EET SMAKELIJK!!!
We hebben geverfd,gekleid,gewandeld en buiten gespeeld.
Heerlijk die peuters!!!

Morgen weer naar school.
Laat het duidelijk zijn,pop,pap,consortium,studiewijzer,verslagen?
Ik snap er geen bal van!!!!
Nu hoop ik dus maar dat ze me morgen wat wijzer krijgen,anders heb ik er
een hard hoofd in!!!
Maar gezellig is het wel!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten