zondag 4 september 2011

Het "GEWONE"Leven

Morgen is het zover,dan gaat de wekker weer om half zeven,opstaan,proberen Tess op tijd uit bed en onder de douche te  krijgen,ontbijten,bla bla bla,BAH!! Ik vind er niets aan! Ik ben dan ook al de hele dag in de weer,broodbakjes,picto bord,nieuwe regels over bed tijden,plannen wat we gaan eten,gym spullen controleren,wie brengt/haalt welk kind en wanneer.Stom genoeg trap ik direct weer in mijn eigen valkuil en regel ik alles! Ik had bedacht dat Tess en Dylan s,avonds hun eigen brood bakje maken zodat er geen gezeur is over wat er op brood zit en in de bakjes (Tom deed dat eerst)maar wie assisteert er nu????
Just, MUTS!!!! Wie kijkt er tv?? Drie maal raden.  Oké,ik zal niet klagen maar tot actie over gaan,dat helpt vast.  HAHA!!!  Maar geen gezeur,we gaan ervoor!!! Ik heb nog vrij,moet morgen naar de bedrijfs arts waar ik mijn plannen ga melden,de aardige man lacht zich vast rot en daar kan ik inkomen!
Ik moet zeggen,ik ben nog niet meer heel depri geweest,misschien de pillen,misschien campinglife alone!
Ik moet nu maar naar bed en hopen dat ik snel inslaap,het nachtleven is voorbij.

1 opmerking:

  1. En nu iedereen en alles even meewerken en dan gaat het lukken!Sandra gaat weer naar school en werken!

    BeantwoordenVerwijderen