maandag 5 september 2011

Echt lekker!!


Echt lekker ging het vandaag.Om half zeven ging de wekker,oké,eerlijk is eerlijk daar is niets "lekker"aan,
het is gewoon mega irritant! Om tien voor zeven had ik Tess onder de douche en dat is knap werk!
Tess heeft ook nog gegeten en gedronken en tanden gepoetst en ik heb haar haar geborsteld.
Ook Dylan was lekker op tijd.Vervolgens heb ik nog van alles geregeld,de taxi voor Tess van uit Minnertsga. Heel handig als de ene gemeente de andere laat betalen maar gelukkig hebben deze mensen dat onderling "uitgevochten",en komt alles (eindelijk) goed ! De bedrijfsarts heeft me nog net niet uit gelachen,wel even terug gefloten,gewoon halve dagen therapeutisch beginnen was zijn advies,ik ben een brave volger.
Het voelt wel heel vreemd dat Tess er nu niet is en dat ik haar morgen niet uit bed hoef te halen,voordeeltje,de wekker kan om zeven uur! Ik weet dat het goed is voor Tess en voor mij en voor ons gezin maar maar maar,het voelt ontaard!!!

Ik moet maar snel weer op bed om het "goede"ritme te pakken,afgelopen nacht was niet best,ik word een echte piekeraar!!!

1 opmerking:

  1. Ik wens je een goede nachtrust en hoop dat je vannacht minder wakker ligt.

    BeantwoordenVerwijderen