donderdag 8 september 2011

Introductie

Gister ben ik voor het eerst naar school geweest!
Het was fantastisch,ik voelde me helemaal niet een bejaarde,maar gewoon,leuk
een leerling op leeftijd!! Haha,wie heeft er nou de toekomst??
We zitten met z,n zestienen in een klas,allemaal vrouw,af en toe komen er leerlingen
bij en sommigen van ons volgen niet alle lessen,dat klinkt rommelig maar is juist
heel leuk.
Veertien leuke,hippe,gezellige meiden en twee mutsen,ben ik niet alleen!
Gistermiddag na de kennismaking gingen we naar de kookstudio,ik mocht de kipfilets
snijden tot gehakt,ik stond naast de uien snij dame,kipfilet met tranen,maar dat kwam door de geur
van de uien.Kipfilet in bladerdeeg met salade en een perzik toetje met ijs,zo wil ik wel vaker
kennismaken.Het had flink impact,om half tien lag ik in bed.
Vandaag gingen we verder,wat een informatie,nu moesten we zelf onze lunch meenemen,
gelukkig heb ik wel ontdekt dat er in de cafetaria lekkere broodjes te koop zijn,nog een plus,
koffie kost maar 45 cent!! Ik moet zeggen,ik voel me goed! Morgen ga ik even naar de huisarts,
medicijn controle,misschien dat kabouter Citalopram er hulp bij krijgt,om eerlijk te zijn,van mij hoeft het
niet.Vol goede moed en vertrouwen zal ik beginnen met huiswerk!

1 opmerking:

  1. hey stuudje :-)

    wat fijn dat het goed voelde op de eerste dagen van je "nieuwe" uitdaging..
    heel veel succes met je huiswerk, en als ik je ergens mee moet helpen dan hoor ik het wel.. wie weet hebben mijn lesboeken nog eens een doel..

    knuffel peetje

    BeantwoordenVerwijderen