maandag 29 augustus 2011

een pilletje

Ik moet er toch aan geloven,een pilletje.
Vanochtend heb ik ze gekregen van de huisarts,of ik het wel eens niet meer zag zitten,was de vraag,
wel eens niet meer zie zitten?????   Ik heb het al in geen tijden zien zitten!!!!! HOEZO?????
Nou,dat geeft de ernst aan,OOOHHH,de ernst!!!
Nu krijg ik dus een pilletje!! Ik moet met een halve beginnen want soms word het wat raar in je hoofd,
kan ik het hele doosje wel hebben want ik heb al een raar hoofd,trouwens ook al een mooi poosje.
Het eerste halve pilletje heb ik gehad,in de bij sluiter staat dat het belangrijke stofjes in de hersenen in balans
brengt,ik heb de laatste tijd nogal last van stofjes in neus en keel die lossen op als ik het huis poets,ik zie em al gaan die kabouter citalopram (gekke naam trouwens) in je halfje moet je proberen omhoog te klimmen terwijl je eigenlijk naar beneden geslikt word (in deze situatie zou het handiger zijn als de hersenen lager zouden liggen),vervolgens moet je je weg vinden door vertakkingen,verkalkingen,verstopping om stofjes te zoeken en in balans te brengen,eigenlijk gekkenwerk! En dat ook nog eerst in je halfje,later komen er dan nog wel heeltjes bij maar dan snap ik wel dat dat hele proces zo,n tig aantal weekjes gaat duren. Ik weet het niet hoor,maar goed we duimen voor een goede afloop,misschien raken mijn hersenspinsels dan ook wel op,
maar ach daar komt dan wel weer iets anders voor in de plaats,dan loop ik luid zingend over straat en maak hier en daar een radslagje,ook gezellig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten