dinsdag 23 augustus 2011

Tom is thuis

Van ochtend was ik vroeg wakker,ik wilde nog wat dingen doen en ging met Stacy ergens heen (puber geheim) Er was geen aanleiding (of ....misschien???)) maar ik zat in een mega DIP! Gatver!!!
Goed,daar kan ik dus niets aan veranderen, en de tijd gaat gewoon door,dus,doorzetten!!!
Na Stacy haar afspraak hebben we nog lekkere broodjes en beleg gehaald voor de lunch die we ter ere van Tom zijn thuis komst wilden maken.Offfff,nou ja,het was natuurlijk een leuk excuus om te genieten van een uitgebreide lunch,  met Tom,ja zo was het!! Om 13:00 uur was Tom thuis en kon de lunch beginnen.
Wel moest hij meteen even zijn koffers openen,want,leuk dat ie er was maar wat er in de koffers zat was ook erg belangrijk.Laat ik zeggen,het was genoeg!!
Na de lunch zijn Tess en ik nog even boodschappen gaan halen voor de bbq,Pa (ke) kwam Stacy halen om samen gaatjes te laten schieten in Stacy haar oren,wat een genot om dan je pake mee te hebben om je hand vast te houden    en te betalen. We hebben gezellig gegeten met zn zessen.

Wat ik ervan vind???  Er is "nog"geen ruzie geweest tussen Stacy en Tom.Tom was vermoeid (logisch) maar niet chagrijnig,hij bestede tijd aan de kinderen,hij liet mij met rust.Dat zijn dus plussen.
Ik vind/voel nu dus nog niets,niet negatief,niet positief,dus eigenlijk valt het tot nu toe mee!
De dip is minder diep,dat scheelt!

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het zo ontzettend knap van jou hoe jij je gevoel probeerd te voelen! En dat je het dan ook nog zo op kan schrijven... Echt knap! Misschien juist wel als je even helemaal niks voeld... dat is dicht bij je gevoel zijn.

    Laat het komen zoals het komt. Na een "down" komt vanzelf weer een "Up".

    Dikke kus van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit mij helemaal bij Alice haar reactie aan. Lieve schat al regent het nog zoooo hard, de zon gaat altijd weer schijnen! alleen de vraag is: Wanneer?.........
    Kop op en laat je door je gevoel leiden.

    Dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen