vrijdag 26 augustus 2011

Houden van

Wat is houden van? En waar houd je dan van? Ik houd van mijn kinderen dat weet ik zeker,voor hun ga ik door het vuur,zij zijn een deel van mij,ik zal ze beschermen als een leeuw haar welpen.Ik houd ook van mijn ouders,dat weet ik ook zeker,maar wel weer anders,ik houd van kinderen,ze raken me,ik hou van mn vrienden,van hen die blijven en soms ook van hen die gaan, ik hou van koffie en chocolade maar niet als ik misselijk ben.Ik houd van een goed boek,van de zon en van de zee,van eerlijkheid,plezier,van mn hutje op de camping.Ik weet wel waar ik van houd.Van mijn kinderen houd ik met hart en ziel,van veel dingen met emotie,of met mijn smaakpapillen.Houden van kan voor altijd zijn maar dat hoeft niet.
Wanneer zeg je dan,"ik hou van"? Hoeveel waarde moet je eraan hechten? Ik denk dat je erover nagedacht moet hebben,hoe zeg je het,en waarom? hoe waar is het? ja,voor mij werkt het ongeveer zo,houden van is gemeend,komt uit je hart,vol van emoties,zonder eigen belang.

Als houden van "zomaar"gezegt word, denk ik,look into your heart,anybody home?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten