zondag 28 augustus 2011

De Stad in

Gister ben ik de stad in geweest,nou is dat op zich natuurlijk niets bijzonders,iedereen gaat wel eens naar de stad.Ik ging ook naar de stad,alleen,en dat is bijzonder!! Ik was wel al in de stad geweest maar altijd onder "begeleiding',vroeger ging ik onder begeleiding van mijn moeder en durfde ik ook wel alleen.Sinds ik niet helemaal "mezelf" meer ben (en ook niet iemand anders geworden,dus nog aan het transformeren,zeg maar)
ga ik niet graag,of niet alleen naar de stad.Gister had ik ineens bedacht dit wel te gaan doen,je moet het vuur smeden als het heet is,dus,de berg schoenen aan daar ging ik! Eerst ben ik nog even (door verdriet overmand) naar het gedenk plekje van mijn Moeder en Dennis geweest,Ik heb een vlindertje gebracht en gezien dat het gras vrij hoog was (volgende keer schaar mee).Hierna door naar de stad,ik heb kettinkjes gekocht voor de as hangertjes van de kids.Ook heb ik een i pod gekocht voor Tess, helemaal blij liep ik ermee door de stad,wat zal ze er een plezier van hebben!! Lekker haar foto,s en muziekjes, ik genoot al bij het idee! Het was super!! Het zal nooit zo zijn als met mijn moeder,ik zal ook zeker niet vaak naar de stad gaan,maar het was zeker goed (ook voor mijn transformatie) Ik weet nu wel zeker dat ik nog een keer ga,want na twee dagen prutsen met die van Tess weet ik het zeker,ik wil er ook één!! Met een oranje cover!!

1 opmerking:

  1. Je bent een kanjer!
    Weer een hele overwinning, je bent op de goede weg!
    Ik heb even in mijn hart gekeken en ik voel dat ik van je hou.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen