vrijdag 5 augustus 2011

Warrig

Tegenstrijdige gevoelens,verdriet om het verdriet van mijn kind,Stacy is s,avonds zo intens verdrietig,ze kan maar niet geloven dat het leven zo snel voorbij kan zijn.Ik heb moeite haar te troosten,het raakt zo intens aan mijn verdriet,ik kan daar nog niets mee.Wel hebben we fijn gepraat,over de dood,waarom moeten sommige mensen al zo jong sterven? Gelukkig geeft het Stacy troost en dus ook mij.Ik ben ook boos,waarom mijn kind,dat al zoveel heeft mee gemaakt,het ene verdriet heeft nog geen tijd gehad te zakken en dan is er alweer nieuw verdriet.Donderdag is de afscheids dienst en waarschijnlijk gaan we erheen.Om iets te kunnen doen voor onze vrienden die ook altijd klaar staan voor ons hebben we hun kindjes een dagje onder onze hoede genomen,en eerlijk,het was heerlijk!! Wat een plezier,wat zijn ze lief!!! Ze weten nog van niets en kunnen zo intens genieten van een springkussen!!!

Vandaag gingen we met zijn vieren naar de camping.Ik wil dat dat fijne momenten zijn,met zijn vieren,ik word al snel met mijn neus op de feiten gedrukt,teveel verschil,in niveau,in ontwikkeling,in denken,in zijn,dat levert strijd,strijd waar ik niet mee om kan gaan,mijn frustraties,irritaties en woede nemen al gauw de overhand,ik voel me schuldig,ik weet dat het niet eerlijk is,en toch ik kan er niets mee.En toch was het ook een leuke dag! Raar maar waar!! Alice heeft mijn caravan gepimpt!! Samen met Griet heeft ze leuke dingetjes gedaan in mijn caravan,lekker oranje,lekker knus,zo mooi!! Ik heb meteen zin om erheen te gaan.
 Het raakte mij diep!! Het ontroerde mij enorm,zo maar voor mij!!

We hebben koffie gedronken,gewinkeld en gepraat,en het was heerlijk,ondanks het geharrewar van de kinderen. Stacy is bij haar vriend,dat is fijn,hij heeft veel liefde voor haar dat heeft ze nodig! Voor Tess was de dag lang,te lang,ze huilt haar autiste huiltje en zingt met haar autiste stem luid mee met Gerard Joling,morgen zal het beter gaan,ze mag bij mij slapen,wij kunnen iets delen,noem het eenzaamheid,noem het liefde.Dylan mocht niet bij mij,hij neemt teveel,ik geef te weinig,het kost zo veel energie,toch komt het goed,dat weet ik zeker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten