zaterdag 20 augustus 2011

Hoe nu verder.

De Bonte wever was leuk,heel leuk.Ik heb genoten van de momenten dat we met zijn vieren dingen gingen ondernemen.Op de eerste avond liepen we door de klapdeuren terug naar onze hotel kamer,we hadden met z,n vieren de fitness zaal onveilig gemaakt,ik wilde de film wel stopzetten,op dat moment voelde de liefde en genegenheid als één.Dat is natuurlijk niet reëel,de volgende ochtend na het ontbijt was het bewijs al geregeld,de meiden gingen terug naar de kamer , Dylan en ik speelden nog een partijtje midgetgolf ,hierna wilde ik overleggen wat te doen.Dylan wilde naar de fitness zaal,de meiden wilden winkelen,Stacy wilde als alternatief wel zwemmen,Tess slapen.Ik wilde naar het centrum lopen,dat viel niet in goede aarde,ik wilde wel baantjes zwemmen maar Stacy niet.GRRR. De meiden gingen slapen,Dylan en ik gingen bowlen,airhockey en koffie drinken.Mijn knop gaat dan niet zomaar om en eigenlijk was ik gewoon boos! Ruim een uur later gingen we terug naar onze kamer,ik had nu besloten dat ik best iets voor mezelf kon en mocht doen,dus ging ik nu toch mijn baantjes zwemmen.Ik had tenslotte voor dit all inclusief hotel gekozen zodat iedereen kon doen wat hij prettig vond.Na het zwemmen zijn we gaan lunchen,de meiden en ik gingen naar het centrum en Dylan ging een vriend zoeken om mee te bowlen.Uiteindelijk was het erg gezellig en hebben we allemaal een leuke middag gehad.S,avonds zijn we weer naar de fitness geweest en hebben nog gezwommen (Tess niet natuurlijk,dan zou ze nat worden,brr) Tess ging zelfs nog mee naar de café straat om te bowlen en te flipperen,daarna nog een spelletje levensweg en toen was het alweer tijd om de ogen te sluiten.

Weer thuis komt de dag van Tom zijn thuiskomst dichterbij,vandaag kwam hij nog even op skype.
 Dylan en Tess zijn blij dat hij weer thuis komt,Stacy mompelt wat als ik haar erna vraag,en ik?
Ja,dat vind ik nog moeilijk en het houd mij dan ook erg bezig.Ik kan er nu weinig van zeggen,dat ga ik morgen doen!  Vandaag heb ik het "kantoor",op geruimd,dat heb ik nodig om straks te kunnen leren,en ook is het een goede afleiding.

Verder ben ik nog steeds in een dip,het ene moment is het andere niet,ik zoek nog steeds.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten