donderdag 18 augustus 2011

Lachen

Ooit wel eens een all inclusive arrangement geboekt??   Echt lol!!!!
We zitten dus in de Bonte Wever in Assen,ik wilde graag dat de kids zouden genieten van de vakantie zonder
dat ik steeds moest denken,hebben ze het leuk,wat moeten we eten,hoe vermaak ik Tess EN de andere twee.
Toen deze leuke aanbieding voorbij kwam dacht ik dan ook,zou dit het zijn?
Nou dit is het!!!!  Een groot hotel,koffie kun je gewoon uit de machine tappen,ook frisdrank en andere drankjes staan gewoon klaar,gebakje,blokje kaas en worst,ontbijt,lunch,diner.Maar dat niet alleen........zwembad,mini golf,basketbal,volleybal,bowlen,fitnes er is geen nee te koop,echt lachen! Gister avond zijn we met zijn vieren aan het fitnessen geweest en het was echt geweldig,we konden er geen genoeg van krijgen maar om tien uur ging de fitness ruimte dicht.Tess was moe en ging slapen terwijl,Stacy,Dylan en ik nog even door de caféstraat gingen om iets te drinken,te bowlen en airhockey te spelen.Vandaag hebben we al ontbeten,helaas heb ik het baantje zwemmen gemist maar dat haal ik vandaag nog wel in,we wandelen zo even Assen in,Tess heeft geen T shirten mee.Maar eerst een lekkere cappucino!

1 opmerking:

  1. Hahaha, ja da's pas genieten!! Die meneer v/d Most weet hoe het moet!! De Topper! Geniet er lekker van en ik spreek je als het goed is volgende week!! Kus!!

    BeantwoordenVerwijderen