maandag 8 augustus 2011

Domme,leuke lol

Gister zijn we naar Assen geweest,naar racen tegen kanker.Stacy logeerde bij Alice en Esmee,zij kwamen vanaf Eelde,toen we er bijna waren sms te Stacy ze waren onderweg.Na een poosje bij de ingang gewacht te hebben sms te Stacy weer, ze waren er!! Ooit geweten dat TT Assen meerdere ingangen heeft?? Ik ook niet!!! Dat is namelijk ook niet zo!!!!!!Wel meerdere parkeer plaatsen!!! NEE,jullie moeten onder een tunneltje door!!!! Hoe moeilijk kan het zijn!!!!  En de dames kwamen onder het tunneltje door,luid toeterend,uit de ramen hangend kwamen ze aan,hier parkeren allen echte VIP,s,goed,sommige mensen zijn dat van nature!! Met onze polsbandjes gingen we op weg naar onze paddock,daar zouden we worden ontvangen met koffie (heel belangrijk),de echte VIP,s hadden even niet opgelet en de andere malloot onder ons lijd aan korte termijn dementie,dan kom je er dus niet!! Klein pluspuntje,we hebben wel direct het hele terrein verkent! Gelukkig namen Stacy en Esmee het voortouw en zo kwamen we toch nog op de plaats van bestemming.Het was een geweldige dag met af en toe een traantje,sommige mensen zullen dat begrijpen en anderen niet.

Vandaag zat er weinig in de planning,ik ging bij Inge koffie drinken met taart,buurman RenĂ© was jarig geweest.Ook zouden we nog even naar het stort,ik had bedacht het halletje op te gaan ruimen, anderhalf bij twee,dat moet toch lukken! Na de koffie is het zelfs nog gelukt boodschappen te halen,ik had deze keer alleen keukenrol vergeten (oh,ja,en melk, maar dat ontdekten we pas vanavond) Mijn vader kwam en samen zijn we even naar het stort gereden,nog een paar haken aan de muur voor Dylan zijn skateboards en het glas naar de glasbak,tijd voor koffie.Een mooi opgeruimd halletje! Samen met Tess toch nog maar even naar de winkel voor keukenrol en naar de tuinder voor een plantje.Ik heb namelijk op mijn tafeltje wat "rommeltjes",veel steen en dat is niet feng sju (of zo) een plantje en een houtje doen wonderen.Na mn hardloop rondje met mn loopmaatje (we waren onderweg maar toen kwam er zo,n donkere lucht dat we maar terug zijn gegaan voor thee) ontdekte ik dat Dylan zijn labrador Bo het houtje op heeft gegeten,onder de douche moest ik hier ineens heel dom,in mijn eentje vreselijk om lachen,het stenen plateau staat heel feng sju op een houten tafeltje. Een goede dag dus,Dylan is blij,hij gaat morgen met Pake kijken bij een mini bike,nee,niet alleen kijken,hij gaat em gewoon kopen!!! En mocht ie niet rijden (of maar kort) dan gaat hij hem gewoon slopen!!! (ook daar kun je van leren) Tess was erg moe,dat klinkt niet fijn maar kan het wel zijn, (god,ik ben op rijm) Ze ligt dan heel lang op bed,heerlijk rustig.(oeps wat zeg ik nou??)Vanavond ging ze Janny bellen,Tess gaat daar volgend jaar als het mee zit, en de indicatie commissie akkoord gaat, een paar dagen wonen,ze mag dan een kast uitzoeken voor op haar kamer,dit heeft ze gedaan en op Janny haar vraag,"hoe hoog is ie dan?", antwoord Tess,"knie hoogte!!".  Oh,wat houd ik van mijn kind!!!

1 opmerking:

  1. Hahaha het was inderdaad een grappig begin van de dag!
    Lachen, genieten, tranen, praten, lachen, kortom een bijzondere dag.
    Vond het erg fijn om samen met jou deze dag te beleven.
    Dikke kus.

    BeantwoordenVerwijderen