woensdag 10 augustus 2011

Rode waas

Het CIZ heeft gebeld,Centrum Indicatie Commissie,Je kunt er echt niets mee!
Hele lange lijst met wat Tess niet kan,en dat is best veel,aan het einde zegt de mevrouw,"daar kan ik echt geen verblijf voor geven.Helaas pindakaas,zak met lekker in de str.. met je kind,wat, val maar in een beerput,ach jammer nou,daar zit ik al in!!!  Goed,een dag van tranen,hier kun je dus niets positiefs van maken,ach,mevrouw huur toch iemand in om Tess s,ochtends uit bed te trekken,ja,leuk,wie wil????
van half zeven tot kwart voor acht??? en mocht de hulp ziek zijn dan laten we Tess lekker liggen,oh,ik weet het!!! Een bejaarde huis!! Daar liggen de mensen ook wel eens een dagje of meer in bed!!!
Gelukkig belde direct na dit gesprek het uitvaart centrum,(volgens mij zaten ze op de andere lijn)
de hangertjes voor de kinderen zijn klaar,de dag kon niet meer stuk,of heel,goede timing, het was toch al een k.. dag! Tess ging gelukkig "vrolijk"mee,door het gesprek mat de ciz dame had ik haar te laat uit bed gehaald,geeft niets hoor,alles lekker nat (daar sta je echt niet voor op) dus beddengoed in de was,is Tess ook weer lekker in bad geweest,niet dat er iets gewassen is aan Tess want dat was ik vergeten te zeggen,maar ze is in ieder geval nat geweest en er zat al schuim in bad. Ik heb wel zin in morgen,Dylan slaapt vast bij mij,ik kan denk ik niet mee naar de tandarts,ik krijg vast niet vrij van school,heb je ze al betaald,weet je eigenlijk de weg,je had mij nog een slushpuppy beloofd,ik denk dat het nu wel lukt,nee,gelukkig is Tess vandaag niet zo druk,ik kan alles ook prima volgen met tranen in mijn ogen en suizende oren.
Wat wonen we in een prachtig land,alles is zo goed geregeld.Ik heb mijn dag door gebracht met een rode waas in mijn hoofd,van woede,      en van liefde voor mijn kind!!!

2 opmerkingen:

  1. Hoe sterk kan en moet een mens zijn zeg!
    Wanneer krijg jij de wind eens in de rug ipv tegenwind?
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zou toch fijn zijn als er eens iemand meewerkt i.p.v. tegenwerkt......
    Dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen