woensdag 17 augustus 2011

Bonte Wever

We zijn deze dag begonnen met ontbijt bij de Hema en koffie bij Petra en Thomas en de kids,nu inpakken (ja,ik leer het nooit,toch weer op het laatste moment) dan even langs Pa(ke),en op weg.Ik heb weer niet zo goed geslapen,ik die nooit piekert,HA! Volgens mij ben ik gewoon te goed uit geslapen.Gister belde mijn werk,maandag ga ik erheen,jammer dat er niet even gevraagd werd hoe het met mij gaat,dat maakt de stap niet makkelijker.Vandaag kwam mijn laatste schoolboek,het voelde goed en ik heb er zin in.Ik ga genieten van deze dagen met de kinderen,zwemmen,sauna,eten,en een goed boek! Niemand kent mij daar en zolang niemand iets aardigs zegt huil ik ook niet! Nog even de honden uit laten en vogels en vissen voeren,het komt goed!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten