donderdag 25 augustus 2011

17 jaar

17 jaar geleden,een hete zomer,een dikke buik. Wat was het heerlijk.Jij was onderweg,wat?,je was twaalf dagen te laat,een afspraak bij de verloskundige en vervolgens bij de gynaecoloog.Daar aan gekomen opperde ik dat "het"misschien wel was begonnen,ik voelde gerommel.De verloskundige lachte,tuurlijk.
Ze voelde wel even,acht centimeter ontsluiting,toen lachte ik!Niet veel later was jij er.
Je opende je ogen en keek de wereld in,grote prachtige eigenwijze ogen,hier ben IK! Je was er!!!
Wat was ik trots op je en wat ben ik dat nog.Jij durft jezelf te zijn,je hebt zelfvertrouwen en vind jezelf belangrijk.Soms ben ik jaloers op je kwaliteiten,soms schud ik mijn hoofd en hoop dat het allemaal goed komt,ik ben ook heel erg trots op je,jij bent wie je bent,maar nog het meest van alles houd ik van jou,mijn kind!!

1 opmerking:

  1. Zo is het!! EEn kind om trots op te zijn en om vooral om van te houden!

    Dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen