donderdag 25 augustus 2011

Regenboog

Na twee dagen thuis geweest te zijn is Tom weer vertrokken,dit maal voor een cursus.Misschien kan ik vannacht weer doorslapen,de nachten zijn absoluut "anders"met een snurker! Beter gezegd,ik doe bijna geen oog dicht en was bijna in staat naar de camping te vertrekken.Gister was Stacy jarig,een mooie dag,overdag visite van gezellige mensen,s,avonds kwamen vrienden en vriendinnen,ze zaten buiten (kunnen ze roken) en hadden de grootste lol,wat heerlijk,gewoon onbevangen,lol in het leven.Wij "ouderen"zaten binnen,het was zeer gezellig!
Vanochtend dacht ik Tom toch maar eens te vragen naar zijn ervaringen in Amerika,ik zal er niet over uitweiden,het is Tom zijn verhaal,zijn "life story",dit is mijn weblog,het is dus niet aan mij.Wat ik verwachte was waar,ik denk dat het goed is geweest voor Tom terug te gaan naar zijn "roots",of het hem gaat helpen weet ik niet maar wat ik wel weet is dat je geen liefde kunt bouwen op medelijden.We hebben allemaal onze levensweg,sommige momenten zijn zwaar,moeilijk,verdrietig andere mooi,bijzonder,gelukkig,hoe we er mee om gaan is aan ons,de één krijgt meer te verduren dan de ander,we moeten het ermee doen,proberen goede keuzes te maken,hopen de goede mensen op onze weg tegen te komen,en open te staan voor positieve energie en liefde die ons gegeven word.Ik vind het leven op dit moment en al een poosje, zwaar,gelukkig heb ik genoeg om voor te leven,de kinderen,mijn vader, lieve vriendinnen,collega,s,ik wil het leven wel graag weer oppakken,dat ga ik ook doen,maar makkelijk vind ik het niet.Op sommige keuzes kun je terugkomen op andere niet,wat is wijsheid? Wie het weet mag het zeggen!!! Vanavond leg ik mij neer bij de wijsheid van Griet,"al regent het nog zo hard,de zon gaat altijd weer schijnen"!!  Ik ga nu slapen,volgens mij zie ik de regenboog!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten