dinsdag 2 augustus 2011

Duitsland

Met Stacy en Dylan vijf dagen naar Duitsland,naar mijn broer en Marlis en de kids.
Ik zag er wel een beetje tegen op,met mijn kinderen weet je maar nooit,het kan super leuk
worden maar ook een hel.Gelukkig was het geweldig! Ik had Stacy en Dylan verteld dat ik op weg erheen
geen "gedonder"in de auto wilde,stilte heb ik nodig om mij te kunnen concentreren (en de TomTom),
ze waren geweldig en we zijn dan ook veilig aan gekomen.We hebben heel veel leuke dingen gedaan,elke dag lekker ontbijt,maisdoolhof,bbq,zwemmen,vikingfeest,zwemmen,snoep gekocht bij de "nassi konig"
de snoepkoning dus! Naar het strand (Dylan met de buggy heen,Stacy terug),naar het strand,trampoline springen,natuurlijk bbq! Maandag zijn we weer terug gereden ook nu ging het super.Ik was redelijk "relaxed",op momenten dat het druk is merk ik dat ik snel mijn geduld verlies en op de kinderen mopper,niet zo aardig,ik probeer dan ook om het maar te benoemen,ze kunnen tenslotte ook best een beetje rekening met mij houden.

Tom is naar Amerika,hij is maandag ochtend vertrokken.
We hebben hem dus niet meer gezien.Ik vind dat oké,het geeft mij de rust die ik nodig heb,niet op de tenen lopen en woorden afwegen.Ook Stacy is rustiger,ze hoeft niet steeds te "strijden',nu wil ze wel helpen en ze bied het zelfs meerdere keren op een dag aan.Van Tess merk ik nog niets maar dat kan nog komen.Voor Dylan is het wel moeilijk,hij is bang mensen van wie hij houd te "verliezen",hij sms,t met Tom en heeft hem vanochtend gebeld,ook heeft hij Skipe geinstaleerd op zijn computer,nu kan hij Tom zien en met hem praten,dat zal goed voor hem zijn!

Deze week rusten we uit,vandaag was een super dag met zijn vieren.Stacy was naar shiatsu terwijl Tess en ik boodschappen hebben gehaald,Dylan was thuis met vriend Mark.S,middags zijn we op bezoek geweest bij Thomas en Petra zij hebben een zoontje gekregen,wat een heerlijk,lief,prachtig ventje!!! We mochten hem ook even vast houden,oh wat heerlijk en wat ruikt zo,n mannetje heerlijk!! We hebben lekker allemaal mooie kleertjes voor hem gekocht,geweldig,ook zijn lieve zusjes hebben we niet vergeten,wat was het leuk!
Mijn vader kwam eten,Stacy haar vriend kwam en we hebben nog heel lang buiten gezeten,het was een goede dag!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten